LilaVila

LilaVila

петак, 13. јул 2012.

OVDJE JE MOJ DOM

Evo me opet sa patriotizmom. U stvari, nije to patriotizam. Wikipedia kaže: Patriotizam, rodoljublje i domoljublje je izraz koji u najširem smislu označava pozitivan odnos pojedinaca ili grupa prema svojoj "domovini" ili "otadžbini". Pozitivan odnos je jedno. Ljubav je drugo. Domovina se voli. Kao što se voli majka. Ona nam je data. I kao što nećeš zamijeniti majku, nećeš zamijeniti ni domovinu. Ona je tvoja i jedna. Jedina. I poći ćeš od nje. I doživjećeš čuda. Ali ćeš joj se vratiti. Kao majci. I živjećeš daleko od nje, ali će ona biti u tebi. Kao majka. Njen miris i toplina su utkani u tvoj genetski kod.
I da li je moguce da i dalje ima onih koji ljubav prema domovini vezuju za pripadnost političkoj partiji, grupaciji struji. Ne, nisam pripadnica ni jedne partije. Ni DPS, ni SNS ni PZP ni OGP, ni Pozitivna, ni Negativna ni Nova ni Stara mi nisu potrebne da volim svoju zemlju. Da radim sve sto sam naucila i s čim me je priroda nadarila, da Njoj budem dobra. Najbolja.
Mi smo Ona. Ako smo mi dobri i Ona je. A sta mi radimo da budemo bolji? Sta radimo da nam bude bolje? Sta radimo da Ona bude bolja? Pričamo, ne Radimo. Pričamo. A da malo Radimo?
Zašto nam je stalno neko drugi kriv? Zašto nekad ne potražimo razlog u sebi? Da li smo vrijedno učili, završili škole, da li dajemo sve od sebe na poslu, kod kuće? Da li smo savjesni građani, roditelji? Bogami mi se čini da sve to od nas kreće. Pa kako nam može biti kriv neko drugi ili Ona?

Neka nam je srećan 13.jul. Neka nam je srecan svaki novi dan. Neka ga živimo sa Njom u srcu i onako kako najbolje umijemo. A kako radimo na sebi, radimo i njoj.
SREĆAN NAM DAN DRŽAVNOSTI CRNE GORE!
Ovdje je moj dom.

Нема коментара:

Постави коментар