LilaVila

LilaVila

петак, 1. јануар 2016.

Dobro došla 2016!

Ode i ova godinica. Srećno pošla. Iako nije obećavala kad je stigla, bila je najbolja do sad. Najnajnajbolja. Učila sam nekad na studijama da haos i burne promjene vode do nove, kvalitetnije strukture. Dešavalo mi se ranije da me takve struje okrznu, pa i donekle uvuku u svoj vrtlog, ali ove godine desila se prava centrifuga.
Odluke. Izbori. Pitanja. Potpitanja. Osude.
Tračevi. Laži bez razloga. Laži s razlogom: jer to je neko izabrao kao način života.
Iznad svega neznanje, ograničenost, crna rupa.
Nije to moja priča.
Ne želim ni da je znam, niti da sam upućena u primitivne radnje i načine. Podižem zid. Nebo-plavi sa bezbroj šarenih cvjetova. (Miriše na kiflice s eurokremom.)
Moj fokus je na dobrom, valjanom, naprednom, učenju i stvaranju, pomaganju i davanju.
I tu ostaje.
Ulagala, oblagala, slagala, naslagala, preslagala i složila. Baš kako treba. Prioritete. Ljude. Interesovanja. Aktivnosti.
Misli.
Konačno shvatila šta da radim sa zavjesom u dnevnoj koja me, pa bogami nekoliko godina već, bolucka kako kvaran zub. Al nikako da svatim što bi trebalo da uradim da to bude to. E pa shvatila sam. I kako to kod mene biva, kad sam otkrila što će se desiti sa zavjesom, uklopila sam i sve ostalo u prostoriji.
Baš sam hepi.




Uredila balkonče, načičkala ga svim dražesnim LilaVila rekvizitima i odgajala 8 biljčica. OuJea! Baš sam se super zaigrala.
Provela dragocjeno vrijeme u porodičnom okruženju. Radila puno. Odmarala puno. Bila podrška baš kad treba i kome treba. Stvarala kad sam bila inspirisana. Nalazila vrijeme za drage ljude. Darivala i bivala darivana. Vjerovala. Spoticala se, ustajala. Nastavljala. Vjerovala. Opet.
Putovala, gledala, slušala, divila se, uživala. Disala duboko. Polako.
Prenosila znanje i sticala ga.
Poželjela dobrodošlicu. Anđelima.

Rekoh, odlična godina. Ipak, znam da će ova koja kuca biti još bolja, pa onda i ona sljedeća. Imam još toliko toga da ponudim, investiram, poklonim.
I još toliko da iskusim, osjetim, upijem.
Iščitam. Srcem.
Naučila sam da ne očekujem. Naučila sam da Znam. Da je sve baš onako kako treba. Kako siješ tako ćeš i žnjeti. Radujem se plodovima ulaganja u sebe, okruženje, univerzum.
Život me voli i ja njega.
Srećna nova 2016. godina!


Нема коментара:

Постави коментар