LilaVila

LilaVila

четвртак, 3. јануар 2013.

NOVOGODIŠNJE ŽELJE

Eto, dođe i 2013. Dobro došla i dobra bila. Šta želim za Novu godinu? Želim, želim, želim... na prvom mjestu sebi. A mislim da možete i vi da se pronađete, ako želite da želite. Sebi :)
Dakle,


ŽELIM da Volim. Još više. Da svojom ljubavlju umnožavam osmijehe.
ŽELIM da Pjevam. Više i duže. Kome smeta, nek zatvori uši. :)
ŽELIM da Šetam. Što više.
ŽELIM da još pažljivije slušam. Da ne smišljam odgovor dok mi govore, nego da samo slušam. Pa što i ako nemam odgovor. Možda i ne treba uvijek da ga imam.
ŽELIM više Tišine. Kad mi je potrebna.
ŽELIM da budem zadovoljna svojim izgledom.
ŽELIM da i dalje provociram svoj ego.  Utakmica jos traje. Zelim da napredujem i idem do konačne pobjede. Pa u kojoj god godini to bilo. Vazno je da idem naprijed.
ŽELIM da ne brzam s odlukama, posebno onim u kojima me Ego prevari pa me ožeže negdje duboko u lijevoj očnoj duplji. Treba da izbrojim do 10. Polako. Da proces traje najmanje 1 minut.
ŽELIM da imam više strpljenja, posebno tamo gdje mi je to mnogo teško. Gdje krv ne da, nego nagoni na drugost. Moram jer tako mora biti.
ŽELIM da me manje boli Neljubav. Znam da mora da boli. Ali kad bi moglo malo manje. Makar svaki drugi dan.
ŽELIM da manje mislim na Neljubav. Jer, tako će otići daleko od mene.
ŽELIM da želim iz čistog srca i jako, baš jako.
ŽELIM da se ispune moje želje.


Нема коментара:

Постави коментар