LilaVila

LilaVila

среда, 23. октобар 2013.

ROĐENDANmi

Volim ROĐENDANmi jer se na taj dan osjećam posebno voljenom. 
A mnogo volim da sam voljena.
I razmisljam nešto, što bih voljela za rodjendanMI? 
Voljela bih ljubav, pažnju, razumijevanje, poštovanje, nježnost, poglede, osmijehe i zagrljaje. Duuuuge zagrljaje. Lijepe riječi. Cvjetak. Najljepšu muziku. I poneki čokolačić, uh! A taman sam počela da pazim. Kao :)


Voljela bih da neki divni, mnogo dragi srcu mom, ljudi budu dobro. I biće. Jer tako mora biti. Šetuckaju mi po mislima, uvijek nasmijani, lijepi i zaigrani. Ma biće dobro!
Voljela bih da raščiste račune oni koji imaju sa mnom neki negativan saldo. Ja s njima nemam. Ali sam naučila da kada sam griješila, najčešće je to bilo zato što nijesam pitala i razumjela drugu stranu. Nisam shvatala da drugi imaju svoje naočari, a ne moje. A svačije su različite jer se formiraju pod uticajem različitih faktora, znanja, iskustva, očekivanja... Nisam prihvatala. Sad prihvatam. Takvi smo. Ostaje samo da odlučimo šta i koga želimo u svom okruženju.

Tako sam, slučano ili ne, juče zaključila koliko se lako čovjek prevari. Oduvijek sam mislila da ne tražim mnogo, tek da mi se uzvrati poštovanje. Vrijeme. Ljubav. Ali i to su kategorije koje za različite ljude različito znače, tako da ću već nekako morati da nađem izlaz iz Začarane šume. Na putu od davanja do očekivanja.
Jer, za ljubav vrijeme je.


Kako mi je lijepo na ROĐENDANmi. Reče lijepo Danijela, a i raspjevane Zvjezdice-Baš je dobro dobar biti, jer dobro se dobrim vraća. Mora da sam bila baš dobra. :)
I nikad mi neće biti jasno zašto neki ljudi biraju da ne budu dobri. Da prave loše izbore, a, da ne moraju. Evo me sad ko neka klinka s pubertetskim zavrzlamama. Al stvarno, zašto? Zašto se ljudi plaše da budu dobri. Ljudi jesu dobri, al negdje skrenu i onda ne umiju da se vrate. A mogli bi. Nego, nećemo o tome na ROĐENDANmi. :)

Ne znam za vas, al mene je oduvijek privlačilo da upoznam ljude koji su rođeni na isti dan kad i ja. I upoznala sam ih. Možda ne toliko dobro da bih uspjela da pronađem da li imamo i koje su naše zajedničke osobine, ali jesam, nekog više, nekog manje, nekog samo preko slike. :) I ovim putem, na ROĐENDANnam čestitam svim tim dragim ljudima koji su mi blizu ili daleko. Peđi, Tamari, Luki, Igoru, Lidiji, Mirašu.
Eto tako. I pošto sam ja rođena u 23.30 imam još puuuuno do sata rođenja i čekam da se nekako masu iznenadim. Nekim najljepšim gestom. Još ne znam od koga, kako, kuda. Al znam zašto! :)
 A?
Nisam loša na ROĐENDANmi ;) i mnoooooogo ga volim.
















Нема коментара:

Постави коментар