LilaVila

LilaVila

четвртак, 23. јун 2011.

OS SUTJESKA - SKOLA ZA PRIMJER!

Tesko mi je kad slusam veliki dio ljudi koji me okruzuje kako negativno i ruzno govore o skolama koje pohadja njihov podmladak. Mnogo je zamjerki, ovakvih ili onakvih. Pocevsi od slabe higijene do nastavnika koji nijesu spremni da adekvatno odgovore na svoj uzasno vazan poziv. I necu ulaziti u problematiku zasto je to tako i da li aktuelni trenutak omogucava da to bude drugacije. Ipak je to neka dalja prica.
Moja prica je sasvim bliska, lijepa i glasnik je nekog novog doba.
U OS Sutjeska iz Podgorice, orgaznizovali su radionicu za roditelje djece koja ove godine krecu u prvi razred. Moj suprug i ja bili smo na radionici. Ispred skole, ucestvovali su, psiholoskinja, uciteljica, vaspitcica i logopedica. Pomocnica direktora nas je pozdravila, a i nekoliko uciteljica su bile tu da podrze koleginice. Divan kolegijalan duh. Imali smo priliku da cujemo mnogo korisnih i edukativnih informacija, te da razmijenimo misljenja i iskustva. I nije vazno sto je moglo biti i vise interakcije, ipak se treba privici na jedan novi vid razmjene izmedju roditelja i poslenika skole. Vazno je da se nesto tako lijepo, pozitivno i korisno desilo. I da ce se desavati. I da cemo svi skupa jedni od drugih uciti i rasti, skola uz roditelje i roditelji uz skolu, a sve za dobrobit nase djece.
Zaista sjajan skup! Zaista sjajan osjecaj! Njima je vazno da se moje dijete adekvatno pripremi za skolu! njima je vazno da moje dijete voli skolu! Njima je vazno da mi kao roditelji imamo pozitivan odnos prema skoli! Njima je vazno da ti maleni ljudi postanu Veliki! Znam da su me ponijela osjecanja, ali i meni je vazno sto vidim da se nasa skola razvija, raste i uklapa u potrebe djeteta i roditelja DANASNJICE. Meni je vazno da moje dijete voli skolu!
Ovo je javna pohvala upravi OS Sutjeska i svima koji su ovaj program osmislili i realizovali.
Sada vec imam ocekivanja i to je dobro. Voljela bih da i druge skole krenu ovim putem.

1 коментар:

  1. Sacekajte jos koju godinu pa cete se malo bolje upoznati sa kolegijalnim duhom, korisnim i edukativnim informacijama,pozitivnim odnosom skole sa djecom i roditeljima,razvitkom skole i generalno cijelim obrazovnim sistemom koji je za primjer kako ne treba vaspitati i obrazovati djecu. Nakon dugog i predugog iskustva sa njima mogu navesti svega tri-cetiri zaposlena zbog kojih mi je skola ostala u lijepom sjecanju i apsolutno nista vise.

    ОдговориИзбриши